De vereniging

Vat-Ede is een geweldige tuindersvereniging die een fantastisch assortiment aan tuinpercelen biedt voor iedereen die van tuinieren houdt. Met zeven verschillende complexen gelegen binnen de gemeente Ede, kun je de perfecte locatie vinden die past bij al jouw tuinbehoeften. Ons team bij Vat-Ede begrijpt dat het onderhouden van een mooie tuin niet altijd gemakkelijk is en daarom hebben we deze complexen gecreëerd om een ​​ideale ruimte te bieden voor enthousiaste tuiniers. Of je nu bloemen, groenten of fruit wilt kweken, onze complexen zijn geschikt voor alle soorten tuinen. Bovendien hebben we het gemakkelijk voor je gemaakt om het perfecte complex te vinden door ze allemaal te vermelden onder “Onze complexen“. Dus waar wacht je nog op? Word vandaag nog lid van Vat-Ede en begin te genieten van de voordelen van het hebben van jouw eigen tuinruimte!

Er is op dit moment een wachtlijst van ongeveer 2 jaar.

Hoofdbestuur

Mevr. A. (Ada) Van Der Velden